Valborgsmässoafton

Hej på er igen!
Valborsmässoafton nu! Vi åkte dock inte till elden idag men det är ju ett program på tv om Valborg.
Just nu målar jag naglarna ljusrosa. Ska på ett lager till nu och sen ska jag dra på lila grafitti över.
Känner mig så laddad till matchen i Bredaryd imorgon. Det var ens föräldrar som inte kunde köra så mina ska göra det istället imorgon. Jag känner på mig att vi kommer vinna. Dock inte så varmt väder imorgon. Men det är ganska skönt för man blir jättevarm när det är så varmt ute. Verkar som om det var Barcelona och Real Madrid mot varandra igen? Vilken kanal isåfall?!
Men nu ska jag nog kolla in lite andra webbsajter.
Jag bloggar mer sen eller imorgon! ;)

/Emma.<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback