Oboy!♥

Hej, eller godkväll ska man kanske säga?

Idag var det först skola, jag och Alma hade våran egna lektion. Det gick väl rätt bra för att vara första gången!
Iallafall, efter skolan var jag med Elin, Lisa och Julia- igen! ;)
Vi var hemma hos Elin och Lisa.
Ikväll har det varit träning, visst det är jättekul att träna men vädret kan ju vara skapligare ;/
Men det var jätteroligt iallafall!
Imorgon blir det dans och med buss direkt efter skolan så måste fixa iordning danskläder osv. till imorgon. Vet inte om matten ska in imorgon? Har inte gjort den iallafall.
Just nu sitter jag i mjukisbyxor, raggsockar och har druckit ett glas varm oboy med grädde och marsmallows, en rostad macka och en stor äggmacka, kan inte bli bättre! Tänkte ta en bild på det och så men var så hungrig att jag åt upp det meddetsamma. Jag ska titta vidare på Idol nu, så vi ses nog inte förräns imorgon igen, god natt!♥




Någon gammal bild, tror det var i höstas? Bowling med Vips. Jag och Amanda på bilden och i bakgrunden söta Julia! Annie har tagit fotot tror jag! :D♥


ª Clara

Vad snygg Julia är då! :)

2011-09-20 // 21:30:10

Ja, eller hur! :D♥

2011-09-22 // 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback