Update♥

Hej!♥

Igår hade jag verkligen inte tid att blogga, kom hem från skolan och slängde i mig något att äta och satte av mot busshållplatsen. Efter dansen missade vi en buss, så det blev lite konstigt. Vi kom hem tillslut iallafall.
Idag har jag varit i skolan först, vi hade glosor som jag inte alls övat på. Så jag övade på rasten och sen gick det hur bra som helst. Jag är bra på språk! Nu är jag hemma. Ska ta något att äta och sen blir det läxor, läxor och mera läxor. Fast sen har jag fotboll vid 6 också. Brukar ha halv 7 men nu blir det mörkt vid åtta redan ju!

Men som sagt, ska fika nu och sen läxor, vi hörs sen igen! Tack för att ni håller ut fast jag inte uppdaterat!♥



Fick bli en bild på en söt liten apa, Skansen sommaren 2011 Stockholm Oredigerad



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback