Min blogg och jag...

Jag sitter timme ut och timme in med bloggen, ingen tror det för det märks inte. Men jag blir bara mer och mer irriterad när jag raderar hela tiden. Jag VILL skriva. Jag går in på bloggen, får ångest för att jag inte skriver, börjar skriva, ångrar mig. Jag vill förmedla något bra, något riktigt bra! Det tar lite tid att komma på det där rätta för mig så därför allt tar sån tid. Jag har flera gånger tänkt lägga ner det här med bloggen eller lösenordsskydda för ett tag men valt att vänta. Vänta tills jag kommer igång med något riktigt bra. Tanken är att min blogg ska bli mer intressantare, vi får se hur det går. Men bara så ni vet så har jag inte glömt bort bloggen. Jag är inloggad varje dag och skriver, men har inte publicerat något, vem vet? Jag kanske har en hel hög "oanvända" inlägg i Utkast som väntar på att få publiceras! Here I come!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback