Ny vecka

Redan måndag, snart lov!
Idag har jag varit med Moa A, det var meningen att vi skulle öva med bandet idag men nej, de flesta kunde inte, så imorgon ska vi det! På torsdag är det uppspelning! Lärde mig en ny låt på bas idag och ska öva lite här hemma på min gitarr och skriva av låten och så.
Läsläxan är iallafall gjord tills imrogon! Gööött!
Nu väntas snart tv sen en ny dag! Imorgon är det klassmatchen, vi är ju vidare! Sen är det Mimfestivalövning inför jury. Mycket imorgon, gotta go!


ª Bodil

Såg din kommentar nu, hehe. Men jag kan länka närsom. Bara säg till på Facebook så länkar jag dig i ett inlägg eftersom jag inte har någon meny. Kram. :-)

2012-03-27 // 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback