Sunday, funday

 
Hej bloggen. Kör lite standard rubrik. 
 
Min helg har varit lugn. Jag har inte haft lust att blogga och hade inget att skriva om. Händer andra saker som tar tid. Jag har iallafall varit hemma mest hela helgen pch fixat och städat. I lördags bakade jag även "rocky roads" som kanske är en julgodis men så god! 
Idag hade vi även fotbollsträning och imorgon är det första seriematchen på eftermiddagen. 
 
Snart ska jag byta header på bloggen och det ska min kompis hjälpa mig med, hiho! Då kanske jag får lite mer inspiration till att blogga. 
 
Nu ska vi se på det spännande Maria Wern! Åhh, så roligt att se och lista ut mysteriet. 
I pauserna ska jag skriva klart bokrecensionen. 
 
Vi ses! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback