Another day

Sitter vid tvn nu med min familj och gosar i min nya hoodie med dansloggan på, marinblå! Köpte en ljusgrön tshirt också!

Idag var det en kort dag i skolan. Kommit på att jag ska verkligen lägga fokus på de ämnena jag inte har lika lätt för. Speciellt NO-ämnena och matten. Där ska jag ha med huvudet mer och höja betygen.

Efter skolan vid fem var det fotbollsträning på konstgräs i Gislaved. Vi körde med äldre killar. Helt okej träning ändå. Längtar till vår/utesäsongen!

Svarar antagligen på frågorna de senaste dagarna nu innan helgen, om jag hinner då. Vi har en hel del läxor, tre inlämningar bara i svenska. Men ska se om jag hinner!

Inläggen är vardagliga mitt i veckan , vet det, men ville bara uppdatera lite!

God natt, läsare!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback