Dans på g!

Nu är jag på väg till dansen, kunde åka med Annie och dem!
Idag är det showdance och hörde att tröjorna kommit!

Skolan var helt okej för att vara måndag trots allt! Mentortiden är dryg och vissa bara gör det ännu jobbigare.

Roligt med många frågor till frågestunden! Jag börjar svara så snart jag hinner.

Ska snart av nu, hörs!



ª Ellen

Trevlig blogg!Jättefin!
Jag undrar om du ville ta en titt in på min blogg som jag haft i någon månad som handlar om Mig & mina hästar & en massa roliga saker! De vore jätte roligt om du ville titta in eller bara slänga iväg en kommentar! <3 :) Jag gör även Bloglovin byten!? :P // xoxo Ellen på Topwinner.blogg.se

2013-02-25 // 16:19:06
ª Julia

Hej, jättefin blogg du har! Fina bilder & bra inlägg:) Allt bra?
Kika gärna in på min häst & modeblogg www.juliaroz.myshowroom.se & om det är något du undrar eller vill fråga så är det bara att kommentera!
Ha en bra dag, kram!

2013-02-25 // 16:49:12
ª Lina

Hejsan! Nu har jag börjat med att göra bloggdesigner. Kolla in min blogg för att se hur min är. Linstro.blogg.se
Nu har jag även dagens blogg igång. Kika gärna in! http://linstro.blogg.se/2013/february/dagens-blogg.html#comment

Om du är sugen på en design mejla mig på [email protected]

Ha det så bra sålänge! :)

2013-02-25 // 18:01:01

Hej, jätte fin blogg! Kolla gärna in vår nystartade blogg. Där kan du läsa om våra ponnysar och drömmarna till ponny sm. Vill du göra ett bloglovin byte? ha de bra! :D

/Bp ♥

2013-02-25 // 18:07:16

Haft en bra dag? :D

MVH AmandaB

2013-02-25 // 23:31:50
ª Ellen

Hej,Fin blogg! <3 ;)
Jag har just nu "dagens blogg" uppe på bloggen så du får jätte gärna delta & Kanske blir du länkad bland alla mina läsare? :O <3
Btw,Jag gör jätte gärna Bloglovin byten <3 :D // Ellen på TopWinner.blogg.se

2013-02-26 // 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback