Godkväll onsdag

Mitt i veckan men ändå nära helg på något sett.

Idag var vi på Isaberg med skolan. Jag åkte mycket skidor ovh en stund snowboard. Det var ett år sedan sist jag åkte och shit vad roligt det är alltså! Fast fjälltopparna uppe i Åre och andra fjäll finns det inget som slår!
Jag har haft en rolig dag med mina kompisar!

Nu ska jag plugga en liten stund till. Lägga undan mobil och dator, sätta mig på rummet och verkligen koncentrera mig på bara det. Det är faktiskt bra.

Imorgon är det torsdag, lång skoldag med många lektioner, men egentligen, bara sluta klaga och tuta och kör! Så tänker vi imorgon; just do it!

Sen lite senare på eftermiddagen ska jag prova en till sport, får se hur det är!

Men nu ska jag läsa läxor och kanske se lite på tv efter det.
Kommentera gärna tips igen, ni vet! Känns väldigt vardagliga inlägg om mig så ommentera gärna tips!

God natt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback