Glad påsk!

Sitter och ligger i soffan nu medan resten av familjen äter påskmat hos mormor och morfar, men pappa kom med mat nu.
Jag kände mig väldigt matt idag på morgonen och hostade som igår och sen visade det sig att jag hade feber med. Lagom roligt på påskaftonen. Jag har iallafall tagit alvedon så känner mig piggare nu än innan. Har inte varit sjuk på huur länge som helst.  
 
Ska gosa med katten, rensa lite bilder, kanske se en film och skriva lite inlägg kanske? Jag har fått frågor nu det senaste om lite blandade grejer, kanske skriver lite svar på dem!
 
Glad påsk, ha en bra dag!!
 
Årets andra påskägg av mormor och morfar!


Nu är Veckans blogg utsedd! Kika in och kolla om det blev du! :) Kram!

http://matildius.blogg.se/2013/march/vinnaren-i-veckans-blogg.html

2013-03-30 // 15:58:05
ª Lollo

Glad påsk o krya på dig!♥

2013-03-30 // 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback