Påskafton

Nu sitter jag vid en iPad här hemma och ser på tv. Vi ska snart sova för att orka upp imorgon för att åka till Hundfjället med en till familj, det ska bli jätteroligt! Vill öva på att lära mig hoppa på snowboarden, lycka till, liksom! 
 
Jag blev bättre och bättre ju mer dagen gick så vid fem gick jag ut och gick en sväng. Inte snabbt eller så utan mest för att komma ut. Det var så himla fint väder och jättehärligt! 
 
Febern är helt borta nu så det är asbra! 
Inatt ställs klockan om till sommartid, alltså en timme fram, gött att vi närmar oss sommaren. Fast samtidigt blir det jättebra med fjällen i några dagar. 
 
Jag såg innan att jag vann på "Veckans blogg" i Matildas blogg, så det var jätteroligt! Kanske finns det någon ny läsare där? Det är bara att kommentera om ni undrar över något. 


Skulle ni inte till Tandodalen? :)

2013-03-31 // 15:36:25

Hoppas vi ses någon gång denna veckan😄är också i hundfjället hela denna veckan..

2013-03-31 // 17:51:39

Hoppas vi ses nån gång denna veckan😄är också i hundfjället hela veckan

2013-03-31 // 17:53:08

Fin blogg du har tjejen! Headern är supersnygg!

2013-03-31 // 20:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback