Vilken helg!

Nu är det lugnt igen. Det har varit ganska fullt upp den här helgen. Började med Sigges loge i fredags och jag har redan skrivit hur det var! Jätteroligt!
Sen gick jag och familjen upp tidigt för att åka till Göteborg. Började med Nordstan ett tag, alltid lika kul! Jag fick med mig en del hem! Kanske visar vad jag köpt den här helgen och förra, inte så ofta som jag gör det.
 
Senare åkte vi vidare upp till Uddevallaområdet, även Smögen, för vi hade ett ärende där. Det var lite annorlunda att gå på Smögenbryggan på hösttid. Jag har aldrig varit där innan, men det är helt sjukt fint! Kan tänka mig alla sjöbodar som är öppna sommartid och alla turister som trängs. Så otroligt fint, kolla bilderna här nedanför!
 
Idag åkte vi ut till farmor och farfar en sväng. Sen fick jag frågan om att vara med på 00:ornas sista seriematch så då blev det hem för fotboll. Vinst med 3-0 så det var ju bra! Dock spelade jag inte det bästa, för har så ont i höfterna. Blir vila och stretcha nu!
Åkte sedan direkt ut till Burseryd med kusinerna för att se Albins match, sen hem.
 
Härlig helg!! Så har vi måndag imorgon, men vi går på helgens energi! Kom på att det redan är oktober på tisdag, det går på!
 
Vi hörs & glöm inte kommentera om sånt ni vill att jag ska skriva om!
 
 Smögen, så fint!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback