Hålla reda på dagar

Onsdag idag- har börjat hålla reda på dagarna nu, jag som vill vara helt utan det nu! På sommarlovet vet man ju knappt vilken dag det är- alla dagar är lördag! 

Sommarjobbade idag, och kan ju säga stt jag så gärna vill byta jobb, tycker det jobb jag har är så långtråkigt och ganska oplanerat! Inte min typ av jobb, känner jag, men får väl se hur jag gör! 
Pengar är ju det bästa iallafall!

När jag. Kom hem gick jag och mamma ut pch sprang till Skeppshult och tillbaka, alltså ca 8 km! Inte sprungit det på länge nu, så det känns lite i benen! Men det är bara skönt! 

Imorgon stannar jag lite längre i Gislaved för att träffa Hannah efter jobbet, så roligt! 





Så fin kväll igår när kusinerna kom och vi grillade såå god mat, kall pastasallad med pesto, och fetaostsås! Sedan tog jag och en av dem moppen till Borlången och de andra i bilen, för ett kvällsdopp! Sjön är så varm nu- underbart! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback