One of the hardest parts of life is deciding whether to walk away or try harder





Hej bloggis! 
Dagen har varit ganska bra faktiskt! Jobbet var okej idag, eller ja, något bättre än igår, men jag är fortfarande inte alls nöjd med det och skulle vilja byta!
Tur att jag har roliga arbetskamrater iallfall!

Efteråt mötte jag upp Hannah och vi gick en låång runda förbi Ica och köpte glass, och genom Dalen, en park, och så vidare! Härligt att ses igen och det fanns en del att prata om! 

Känner mig på ett halvbra humör ikväll, tur att jag har min mamma och bror som gör mig glaad! Mamma köpte jordgubbar, glass och polly som vi åt innan, så gott!

Imorgon är det sista jobbdagen, skulle tydligen spela brännboll och intervjua, ja, jo, men det är ju ett jobb det med(?)
Mamma och jag åker direkt till Jönköping efteråt, och Albin, bror min, ska iväg på fotbollsläger i Skara till söndag, kommer sakna honom ju, men vet att han kommer få himla roligt, så det blir en mamma-Emma-helg! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback