Veckan har börjat...

Sommade sent igår och vaknade helt pigg halv sju idag=trött nu! 
Den här dagen har varit superduper hittills! Vet inte när senaste jag var så sprudlande glad, jo igårkväll! 

Den här veckan kommer bli så himla bra, känner jag på mig, så mycket roligt som händer! 
Ikväll kommer de tyska utbytesstudenterna och vi ska ha två tjejer som bor här! 
Så ska vi hitta på massa kul med andra av mina kompisar som har tyskar också! På onsdag bär det av till Göteborg med dem och vi alla som tar han dom dem, paddanbåt och skärgården there is! 
Sen är det långhelg med mycket kul inplanerat! 

Att jag idag har varit så glad med- blir så glad på mig själv då, gillar inte när jag är sur i skolan för det händer ju en del ibland, men vädret är grymt, sommarlov om två veckor och bara fem skoldagar kvar, massa härligt inplanerat! 
Plus att jag fick reda på några betyg som gjorde mig helt lycklig! 

Men det mesta ligger i detaljerna- lyckan i vardagen över små små saker alltså! 
Härliga vecka- let's goo! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback