1 advent

Det är redan och äntligen (!!) första advent! Dessa fyra veckor, 23 dagar framför oss är de mysigaste på hela året enligt mig, och jag ska trots allt försöka njuta till fullo! Älskar ju detta!

Jag och mamma åkte alltså till Göteborg igår! Vi gick i hela stan, och även i Nordstan. Hela staden var helt upplyst av allt julpynt och NK huset hade slingor över hela fasaderna med små julspel i fönstrena! Clarion hotel var inbyggt som ett stort paket! Såå fint! 
Köpte väldigt mycket julklappar igårc, vilket är jättemysigt! 
Att göra någon annan glad med något man har köpt som man vet att den kommer gilla är helt underbart!

Lunch åts på Vapiano där vi mötte upp Hannah och hennes mamma som också var med! Så kul att träffas igen, och maten på Vapiano var super! Första gången jag var där! Tog en pestopasta som var såå god! 

Åkte till farfar direkt på kvällen sen och gjorde honom sällskap! 

Vart ute på springrunda och ligger med katten i knät och är allmänt på gott humör! 
Solen lyser in genom fönstret, ska fortsätta slå in paket, kusinerna fyller år så vi ska dit senare! Snart julmarknad och Albins adventscup! Kan inte bli bättre idag! 









Körde förbi Liseberg på vägen hem, tog inte det denna gången, men vill så gärna dit nu innan jul, så fint!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback