Börja igen


Bloggen har legat nere ett tag, men jag känner att jag bara vill börja blogga nu igen!
Livet rullar på, en vecka sedan det hände nu, men man lever vidare, vänjer sig lite, det måste man, sakta men säkert.
Julen står precis runt hörnet, och är i princip här nu, och det får mig så lycklig! Jag bara älskar denna tid på året!
Dessutom har jag så mycket juligt jag vill dela med mig av i bloggen! Julklappstips, inspirationsbilder, min jul och bara dela denna underbara nedräkning med er! 

Senaste dagarna har gått åt till skola, myst med lilla kattungen här hemma, som vi äntligen har skaffat! Så glad för det! Han har dock inget namn ännu, lillen! Chilli, Messi, Missmiss, jaa, många namn, hehe!

Kusinerna har varit här en del och jag har dansat sista dansträningen för i år, och varit på gymnasieinfo på tre program! Det drar ihop sig mer och mer, alltså! Mycket tankar, tur att det är ett tag kvar! 
Rotarydagen igår med en massa företag som kom till skolan, så var vi på EAB också. Måste säga att det ändå var rätt så coolt att få inblick i vad t.ex. EAB verkligen är, även om vissa presentationer var sämst någonsin! ;)

En bra vecka, faktiskt! Äntligen är det fredag. Lisa gick med hem från skolan och vi lekte med katten, och sedan har jag sprungit ikväll. Tvekade ett tag, men drog mig sedan ut på 6 km, sjukt skönt!

Imorgon ska jag och mamma till Göteborg på julklappsshopping, helt himla underbart! Som jag längtat! 



Vad jag tycker om dig, lillen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback