Livet är inte alltid rättvist

Ibland händer saker i livet som kastar runt en helt och lämnar en sedan stående där, med en del av sig som är borta, omskakad och ledsen... Man känner hur man tappar fotfästet lite och känner tårarna trilla av ren chock! Att tiden mellan liv och död kunde gå så fort och vara så oväntat trodde jag aldrig. 

Min farmor gick bort i torsdags morgon. Hon bara föll ihop helt frisk 80 år gammal. Jag saknar henne så otroligt mycket och skulle göra allt för att få se henne här i livet med oss alla tillsammans igen! Jag kan inte förstå, och vet inte hur lång tid det tar innan jag förstår detta. Att alla jular, fika hos henne, sommardagar på Ölamd tillsammans, prat om allt möjligt, korsordslösning tillsammans med henne är över...
Att min farmor inte längre vandrar på samma jord som jag, på gården tillsammans med farfar, gör mig otroligt ledsen och sorgsen! 
Livet tar sina vändningar i så oväntade tider.
Jag vill se dig, prata med dig och träffa dig igen, farmor! 
Det känns overkligt att skriva det här, som att någon ska väcka mig ur mardrömmen. Det enda som får mig till ro är att jag vet att du har levt det liv du älskat och inte önskat något annat än så! Du älskade när vi var tillsammans, och satte alltid oss före dig själv i alla lägen!
Himlen är en stjärna rikare, och jag saknar dig älskade farmor! ❤️


ª Linda

rip din farmor, förstår hur det känns! :/

2014-11-24 // 21:28:13

<3 <3!!!

2014-11-26 // 08:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback