En dag på lovet





Lovet rullar på och jag försöker ta vara på varje minut, men mest är jag nog inställd på att vila upp mig för resten av veckorna i skolan fram till jullovet! 

Igår städade och fixade jag hela dagen, var ganska depp och lite sådär opepp helt enkelt! Lyssnade på en del podcasts som var riktigt kul faktiskt! Blrjar lyssna på Andrea Hedenstedt och Mathildas nu med! 

Idag räfsade jag och Albin löv på hela framsidan av trädgården. Vi har en jättekastanj som tappar otroligt mycket löv! 
Känns skönt stt ha det gjort, det är verkligen en hösttradition, hehe! 
Vi åt hos mormor och morfar och sedan tog jag moppen till kusinerna! Jag och Elin bakade chokladbollar och gjorde smoothie, och så blev jag sminkad lite halloweenaktigt av Lisa! 
Jag och mamma tog en springrunda i mörkret (fast klockan bara var 6) som var väldigt bra och välbehövlig! 

Håller på med en fotobok nu som tar väldigt lång tid men resultat blir braa, och det är mot resultat man strävar ju, eller hur?  

God natt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback