Göteborg




Fredag nu igen och alltså sista lovdagen, bara en helg och sen skola igen! 
Vi gick ipp tididgt idag och åkte sedan hela familjen till Göteborg! 
Jag älskar Göteborg (säger så om alla storstäder, haha), but that's something special with Götebooorg! 
Mysiga stad!

Gick runt på Ikea på förmiddagen, sedan stan och shopping! Sen lunch och lite mer på stan innan hemfärd! 
Fick med mig en del hem, så jag är nöjd! 
Sparar pengar nu till julklappsinhandling, kan ju vara bra att ha lite pengar till det! 

Happy Halloween kanske man ska säga också! Inget jag firar särskilt mycket, men det är lite kul med alla youtubevideos på sminkningar och pumpor! Imorgon är det första november och Alla helgona, och då är kyrkogården helt fylld av tända ljus, måste absolut gå och titta på det! 
1:a november också, helt sjukt att det bara är en månad till advent! Men väldigt härligt också! 

Har ont i huvudet och har haft det hela kvällen så jag ska gå och sova nu, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback