En lördag i storstaden

Det enda dåliga med sånna här helger är att de går lika fort som alla andra, åhh...

Men jag har haft en jättehärlig dag! Vädret har varit super, vilket har varit grymt bra för Lidingöloppet! Pappa sprang snabbt, så redan vid elva/tolv ålte vi ifrån Lidingö! 
Medan pappa sprang hade jag, mamma och Albin varit vid en skateramp och tog även en massa fina bilder! 

Vi åkte sedan in till stan och gick där i flera timmar! Så mycket folk här just idag, lördag och allt! Mötte Ebba inne på Sephora, tänk vilken storstad, så möts man där! ;) Världen är liten!
Så himla trött i fötterna!

Gick över Sergels torg- plattan, och igenom Kungsträdgården, utmed vattnet, till bilen! Helt amzaing, jag ÄLSKAR staden, utsikten, atmosfären, känslan! 

Åt på restaurang ikväll och åkte sedan tillbaka till hitellet för att chilla på relaxavdelningen vid poolen en stund! 

Imorgon blir det sista dagen i Stockholm för den här helgen, men den kommer bli grym, tror jag!!















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback