Podcasts

Jag älskar denna stad, vill tillbaka nunununu!!!
 
Hej bloggen!
Jag lyssnade precis klart på Nicole och Chloés podcast. De sände en hel säsong (säger man säsong) av podcasts förra året, som jag inte tänkt på/visste om?!
Jag är i alla fall jätteglad åt att ha hittat dem med så många avsnitt och intressanta ämnen som de pratar om, och båda verkar så genomsnälla!
Det passar väldigt bra med podcasts nu, när man är deppig eller bara känner för att höra röster är detta ett grymt bra sätt! Plus, att de är precis som jag och vi, tonåringar! ;)
 
Snart tror jag att de två ska sända podcasts tillasammans med Awa och Nellie med tanke på deras sändning på Nacka Forum igår!
 
Jag och min familj tog det lugnt, började med en god hotellfrukost, och åkte sedan in mot Gamla stan, oerhört mysigt! Tog en frappe på Espresso house, och sedan gick vi vidare mot stan igen och jag hann fynda bl.a. en vinterjacka inne på SALT!
Innan kl.2 åkte vi ut till Nacka, till NackaForum, ett köpcenter där då dessa tjejer skulle sända sin podcast. Jag tycker alla 4 är grymma i det dem gör, alltså bloggar, och tycker de verkar så genomsnälla allihopa! Mycket folk, och så fick man ta bilder med dem efteråt, eftersom kön minskade hann jag också med en bild! Träffade även på bloggaren Jakob Andersson där!
Bloggare är grymma människor, tycker jag, och älskar att jag prickade in Stockholmsbesöket just denna helgen!
 
Dagen idag gick riktigt segt, var på dåligt humör en stor del av dagen, kändes det som. Var dessutom otroligt trött i ögonen, och efter sju lektioner var man rätt färdig, kändes det som!
Jag har iallafall betat av dagens to-do lista bra idag, och dessutom hunnit med bloggen, vilket jag ska bli bättre på! Tog mig även en springrunda med intervaller, för att tömma all energi jag hade och för att rensa tankarna, välbehövligt! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback