Göteborg




De enda bilderna jag tog idag! 

Idag åkte hela nian i två stora bussar till Göteborg på morgonen! 
Planerna var att besöka en synagoga, gå på teatern "Vår klass" och ha lite fri tid! 
Den där "fria tiden" var en halvtimme dit och en timme dit så det känns som man stressade runt! Självklart var det shopping och gatustrosande som vi höll på med på fria tiden hehe, fick med mig rätt mycket sommarfint hem! 

Besöket i synagogan var rätt intressant och teatern var helt okej! Budskapet var bra, men den var rätt svår att förstå emellanåt, och så var den dessutom 3h lång, och jag hann inte äta lunch innan! Jag var såå hungrig verkligen, men Lollo räddade mig med en snickers där mitt på dagen!

En jättebra dag, och Göteborg är bääst!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback