Valborg outfit

 
Jacka- H&M / Tröja- Gina / Byxor- Victoria´s Secret / Nike air force
 
Idag slutade vi nior skolan klockan tolv för att vi var i Göteborg på icke- skoltid, och det var väldigt skönt att gå halvdag!
Vi är på plats på västkusten den här långhelgen, och har med oss kissen för att försöka vänja honom vid stugan, så att han kan vara här i sommar!
Bua bjöd på en pampig majbrasa, och ett otroligt fyrverkeri, faktiskt det finaste jag har sett och jag fångade många bra på bild!
 
Det är alltså 1 maj imorgon, vilket känns helt insane! Det här är sista vårmånaden vi går in i, och vi går mot sommartider, vilket betyder sommarlov och att jag snart, snart slutar nian! Det är verkligen så, och man börjar se målet nu!
 
Imorgon får vi se vad dagen erbjuder, bilder ska fotas och jag hoppas på att åka in till Varberg imorgon, alltid en favorit!

Hoppas ni har haft en fin Valborg och att den fortsätter så! 


Har du beställt byxorna på vs hemsida? och vilken storlek har du? Är storleken bra för dig?

Svar: Hej! Ja, det har jag, och jag har storlek S i dem, vilket satt perfekt! De är väldigt stretchiga så om man tar den storlek man brukar ha på byxor så kommer de garanterat passa! :) Tack för kommentaren!
Emma Sveningsson

2015-05-02 // 00:58:58

Beställde du dom på vs hemsida? O vad kostade dom? Va det mycket frakt o så?

Svar: Hej! Ja, det gjorde jag! Just dessa kostade ca 250kr, men blev ganska mycket dyrare i och med frakt och skatt/tull, vilket man får räkna med när man beställer därifrån! Tack för kommentaren! :) /Emma
Emma Sveningsson

2015-05-03 // 21:21:00

Okej tack så mycket för hjälpen :)

2015-05-04 // 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback