2




Två från igår på glada tjejer påväg till dansen! 
Vi är alldeles snart klara med koreografin och jag gillar den supermycket!! Vi filmade in också, så att vi såg hur det ser ut som publiken kommer se det! Btw så längtar jag så mycket till föreställningarna nu, alltid lika kul! 

Idag har det varit en lite sämre dag! Av någon anledning fick jag springa till skolan en minut i, liksom hur kommer det sig? Är så bekväm med att bo nära skolan, glömde dessutom nyckeln, men kunde gå och hämta den sen som tur var! Solen har lyst idag och jag fick hem min Naked Basics palett, vilket lyste upp min dag, hehe! 

Fredag imorgon igen, dagarna springer iväg och snart är det mars månad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback