Länkbyte- Matilda C

 
Nu var det dags för ett länkbyte! Det var otroligt längesedan jag gjorde det, och läser så otroligt många bloggar, så tycker jag tycker jag att det är väldigt kul att hitta nya också, så nu får ni säkert en ny att följa!
Den här tjejn heter Matilda, och är faktiskt en jag känner, då vi går i samma klass, hihi!
Hon har bloggat många gånger förut på olika bloggar och har enligt mig väldigt bra erfarenhet av det! ;)
I hennes blogg kan man läsa om allt ifrån vardag med allt vad den innebär, mycket tips- kring hår och skönhet t.ex, tankar, och bilder, som är otroligt fina!
 
Så det är bara och klicka HÄR för att komma till hennes blogg, och den är väldigt värd att kika in på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback