Studiedag

Den här studiedagen kom så lägligt, känns skönt att få ha hela fredagen hemma, även om jag inte studerat särskilt mycket, hehe! 

Vaknade med väldigt mycket träningsvärk då jag kört väldigt hårt på dansen, plus ett pass bodypump och ett pass Tabata igår, hehe! Bara att köra på!! 

Åkte till Gislaved idag vid 3 tiden och mötte mamma där, och fick lite ärenden gjorda! 

En stor tyngd just nu är min ångest jag känner inför gymnasievalet, på måndag ska min ansökan vara inskickad, och jag velar verkligen otroligt mycket! 
Men en sak som känns väldigt bra är omvalsperioden- känns som jag kommer nyttja den en del, hehe! 

Varför ska det vara så svårt? Känns som man tappar perspektiv på det hela när man tänker på det hela tiden, kanske kan tiden fram till omvalsperioden hjälpa mig att veta vad jag vill! 

Hoppas ni haft en bra fredag!!


Danssalen i onsdags- det går framåt med spagaten! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback