Halmstad

 
Oh jisses vad många bilder, men här har ni en summering av min Halmstadvisit!
I fredags morgon tog jag elvatåget till Halmstad och mötte upp Alma på stationen där, vi åkte till hennes stuga och chillade en stund, och gjorde oss i ordning för After beach i Tylösand.
Jag har såå länge velat gå på after beachen i superfint väder i sommar-Halmstad, och äntligen blev det av, och självklart bjöd Solgården i Tylösand på sol, och väldigt bra musik och drag!
 
Senare på kvällen cyklade vi till stan, åt på donken, köpte godis på Hemmakväll, och var uppe halva natten! ;)
 
Tyvärr ÖSregnade det på lördagen så vi tog oss in till stan för shopping istället, och jag kan inte vara mer än nöjd! Träffade lite folk och åt på Espresso house, innan jag tog tåget hem igen!
Superbra två dagar i Halmstad som verkligen bli en av höjdpunkterna den här sommaren!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback