Paper towns





I söndags var jag, Alma och Lanna och såg filmen Paper towns, en story av John Green!
Jag älskar John Greens bokverk och läst både denna och några fler! 
Därför hade jag en del förväntningar på denna film, och jag älskar ju storyn, boken och filmen, därför blir filmen bra liksom, men kanske att jag hade lite för höga förväntningar.
Jag vet att filmer alltid blir annorlunda än boken för att liksom göra en lång historia kort, samlad på 1h och 50 min! 

Men filmen är absolut värd att se, många platser och människor var precis som jag såg dem i boken, och själva berättelsen är något utav det vackraste liksom, jag älskar storyn!

Boka biobiljetter om ni inte redan sett den! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback