Augusti





Har ju missat att lägga upp mina månadsbilder nu sedan juli, inte bra alls!
Här kommer augusti, som känns som en evighet sedan, för det var varmt då!

Jag sommarjobbade i början av augusti och ända fram till helgen innan skolstart!
Precis innan jag fick reda på sommarjobbet var jag i Varberg och hade några väldigt sköna dagar på västkusten!

Jag hittade på en massa roligheter efter jobbet varje dag, saknar sommardagarna såå mycket!
Var i Halmstad med kusinerna på sista afterbeachen, var i Piksjön vilket jag önskar jag var mer i somras!

Skolan började och ALLT var nytt! Jag var inte nöjd med klassen och allt kändes konstigt så direkt på fredagen bytte jag till en hel EK klass! 
Nollning och inspark som förblir ett minne för livet, är verkligen glad att jag var med på båda iallfall!

Det var så varmt hela augusti ut, var ute mycket på kvällarna, träffade Albin och Christoffer, och fotade med Lisa i slutet av månaden!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback