Seg

Det här goda åt jag och Alma igår i ett försök att få lite sommarkänsla de här sista dagarna av sommarlovet! För faktiskt har ju också vädret varit bra dessa två dagar, det får man ju vara glad över!

Jag går förövrigt runt som en zombie elller nåt här hemma, i min egna lilla förkylningsbubbla, för det är precis så det känns när man är såhär förkyld, precis till skolstart, perfekt ju!
Jag skippade jobbet både igår och idag med tanke på att jag jobbar bland människor och så, vilket är lite synd då det var sista dagarna men så är det ibland!

Lisa var här en snabbis nyss, tänk att de två kusinerna också börjar gymnasiet, redan imorgon! Kul att vi går på samma skola nu igen!

Nu har jag tagit mig en dusch, så himla skönt alltså, lite som ny människa och nu ska jag laga hamburgare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback