Sista helgen

 
Något mindre roligt är det här hemma, med extremt ont i halsen, vilket har hållt i sig i flera dagar men det har blivit värre. Det gör så ont att svälja och det kännsi både öron, axlar och nacke, såså jobbigt! Mitt smultronhonungsvatten är min räddning, så lent! 
Inte känns det roligare när regnet inte har några gränser alls och det bara häller ner utanför, det kan liksom vara shortsväder??
 
Igår var det Linneas sista dag på jobbet och hon hade med sig prinsesstårta, säger återigen hur väl bemött jag blivit på Mariagården, är så glad att det varit så bra personal där som jag kunnat ha riktigt kul med, även fina personligheter boendes där!
Alla de där jobbiga timmarna känns ju konstigt att inte ha längre nu och jag kommer faktiskt sakna det, men jag lär komma tillbaka helger och lov framöver. 
På kvällen var jag och Alma på Lights out, the conjuring 2 och man kan ju tänka sig att det är en skräckfilm som alla andra som inte riktigt griper tag i en som nån annan dramafilm kan göra, men denna gorde det! Usch vad hemsk men på något sätt girpande, värt var det!
Vi åt pizza efteråt och åkte sedan hem till Alma i ösregnet, men jag var nästan totalt utslagen igår, så det blev ingen jättelpng kväll, hehe!
 
Familjen har varit en sväng i Gislaved idag, vilket ju var bra så jag kom utanför dörren iallafall! Jag tjatar på tacopaj ikväll så får vi se hur kvällen blir efter det, väldigt lugn antar jag med tanke på mitt roliga tillstånd!
Njut av sista helgen på sommarlovet, det ska jag försöka göra trots allt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback