Göteborg gånger 2

Nästa en vecka sedan jag skrev här sist, tiden går alltså! I veckan har jag sjungt en sista gång med lilla luciakören, denna gång för Rotary i Villstad församling på deras julmiddag! 

Så himla kul att sjunga tillsammans faktiskt och vi måste ordna att göra det vid fler tillfällen!

Fredagen bestod av det årliga julgodisbaket med kusinerna efter skolan! Det bakade knäck, chokladkola, rocky road, fudge och mozartkulor, jag ÄLSKAR julgodis! 

Både fredag och lördagskvällen spenderades hos Alma med flera och det blev kul kvällar!

Jag följde med mamma och pappa ut i våra skogar för att hitta en julgran men det fanns faktiskt ingen så fin i år så det får bli att köpa en idag, åh vad jag vill klä den snart!!
Det enda värt med den rundan var att komma ut lite i skogen och att jag övningskörde en lång runda!

Igår var familjen i Göteborg på julshopping och som tyr är fick jag me dmig lite hem, men jag är ju dessvärre en mästarempå att handla desto mer till mig själv!
Jag och mamma skulle först egentligen tittat på Albins sista fotbollsträning där, men istället fick jag med henne på Liseberg och åh vilket drömland, så himla mysigt!!

Nu sitter hela EK klassen påväg till Göteborg, så det blir ännu en dag där, inte mig emot, älskar Göteborg! Det blir först en tur till Handelshögskolan och sedan stan till hemresa tror jag, åh så mys! Måste handla julklappar!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback