28 . 02 . 16



Söndagar är inga favoritdagar och har aldrig varit! Det är bara nu på kvällen när jag tränat, duschat och tagit ansiktsmask som det är skönt!

Men hur fort blir det inte söndag egentligen? Man längtar efter fredag men hinner knappt blinka innan det är söndag igen! 
Jag och mamma övningskörde en sväng i eftermiddag och sen gick vi på Bootcamp! Jag har tränat mycket den här veckan och känner verkligen hur motiverad jag är till träningen nu och är beroende av denna sköna känsla efteråt, underbar!

Sitter just nu och försöker plugga juridik, men det går inget vidare, är verkligen så trött! 
Kommande vecka ser bra ut och framförallt lugn i skolan, Isaberg på onsdag och UF-mässan i Jönköping på torsdag, bara ett prov på fredag att skriva så det ska nog gå bra det här!

Helt sjukt att det ä mars på tisdag, tiden går så himla fort! Men nu äntligen blir det ju mer vår och det klagar jag verkligen inte på!

God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback