Österrike









 
Jag har haft en så himla härlig vecka med min fina familj, kusiner och familjevänner!
Hälften av dagarna blev skidor och hälften snowboard och jag måste säga hur sjukt härligt det är med snowboard. Speciellt i en lång rätt brant off piste i strålande sol, det finns inte mycket som slår det alltså. Det är som att flyga på moln eller något, så himla fint!

Vi bodde alltså i Finkenberg, åkte i Mayrhofen, runt i hela systemet. Vi tog oss bort till Hintertux gletcher dagen då det blev sol och klarblå himmel. Ord kn inte ens beskriva hur fint det är vid sådana tillfällen, underbar känsla!
 
På fredagen började vi bilresan hemåt, åkte ca 40 mil första dagen, tog in på ett rum och åkte resterande 70 (!) mil genom Tyskland med stopp på en grym outlet,sedan färja till Danmark och slutligen kom vi hem till Sverige. Bilande är mysigt, men inte allt för länge.
 
En underbar resa, trots mitt svajande humör och annat ibland. Jag är så tacksam att jag kommer iväg såhär varje sportlov. Alperna är helt fantastiskt, åk dit! Någon gång vill jag absolut uppleva italienska alperna och även Frankrike också! Slutligen: Min bror, Elin och Lisa- vilket team tillsammans, vad vore jag utan er? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback