Sommarstaden

Livet rullar på och jag har börjat jobba!

Malmöhelgen var verkligen jättemysig med shopping, Danmark, restaurangätande, stan och lite fotbollstittande på IFK Vmo på slutet!

Nu har jag jobbat i fyra dagar på nya jobbet och jag trivs, även om det tar ett tag att komma in i allt med rutiner och behov för var och en, men det dunkar oxh jag är så glad för jobb!

Igår jobbade jag 7.30-15.30 och packade sedan det sista när jag kom hem för att ta tåget ner hit till Almas stuga! Såå härlit återseende efter lång tid utan att ha träffats, men nu äntligen!!
Det är ca mitt i högsommaren just nu med finaste vädret, verkligen riktiga sommardagar!

När jag kom ner bjöds det på trerätters och efter det cyklade vi och handlade och sedan in till stan och träffade folk!
Missade gårdagens afterbeach då jag kom sent när jag hade slutat jobbet, men idag ska det bli både sol på Tylösand och sedan Duojag på Solgården, som jag ser framemot en helsag i Halmstad nu, dessvärre tar jag tåget hem vid tolv imorgon för ett kvällspass! Men sommaren är inte slut än och fler turer ner hit ska hinnas med!

Om en halvtimma ringer väckarklockan och då ska vi upp och fixa finaste frukosten, bara vänta och se!;)

Jag försöker njuta av lovet och hittila har det varit en så fin sommar! Vill uppdaterabättre och ska försöka göra detta!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback