Dalstorp

Fredagen rann iväg fort och det enda som hanns med var lite bilturer! Lördagen blev bättre, jag pluggade faktiskt hela förmiddagen och tog mig igenom förberedele av mitt svenskatal, lite skrivning på samhällen och religionsplugg, phu! Men det känns skönt när man får ett flow i pluggandet för en gångs skull!

Jag var på cirkelpass med mamma vid halv tre och efter det var jag verkligen heelt slut och idag har jag en galen träningsvärk i rygg, rumpa, armar och ben! Otroligt bra träning och kul var det också!
Vid sextiden kom Alma till mig och vi lagade tacos och sedan det blev inte riktigt som planerat men ändå väldigt spontant att dra till Halloweenfesten i Dalstorp! Utan utklädnad och problem med skjuts som till slut löste sig, men med ett glatt humör dansade vi verkligen loss där borta! Galet varmt att dansa hela tiden i princip! Men jag hade väldigt roligt till slut och träffade både välkända och inte kända ansikten, KUL!!

Idag är det tyvärr redan söndag vilket ju händer allt för ofta, men det är ju en speciell söndag idag, nämligen Fars dag!
Vi ska först till farfar där faktiskt de flesta kusinerna skulle komma idag så att träffa dem ska bli riktigt kul!! Sedan kommer moor och morfar hit och fikar! Mysiigt!

Låter som en bra söndag ändå, ha en bra dag och uppvakta era pappor! Älskar dig pappa<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback