En måndag

Det är måndag och det var otroligt jobbigt att gå upp imorse, speciellt det ögonblicket man inte kan ligga kvar längre utan verkligen måste ta tag i det, men trots det blev det en rätt bra dag med en glad jag, tiden gick iallafall fort!

Men jag tog mig igenom det och sitter nu i bussen på väg hem, dessutom en timma tidigare än andra måndagar då lektioner var inställda och uppflyttade!
Det betyder att jag har mer tid och inte behöver stressa till årets sista Bamsegympa, vilket är uppvisningen! Ska bli så kul att se hur glada barnen blir över att få visa sin föräldrar!

En sammanfattning är inskickad, ett engleskatal har genomförts och några jobbiga tal är räknade vilket får summera denna måndag i skolan, vi kämpar på!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback