Går mot helg

Titta så mysiga lampor jag har över sängen och haft i flera år, älskar dem under de mörkare tiderna på året, det blir verkligen såå mysigt!
Sängen dessutom är svåraste att lämna på morgonen verkligen, separationsångest till max!

Torsdagen är snart till ända även den, tänk jag kände nyss att det var måndag och imorgon är det fredag! Dagen började med att jag fick besked om sovmorgonen påväg till skolan så det var bara att ta nästa försenade buss hem igen, lagom kul! Här hemms pluggade jag en liten stund innan jag tidsoptimist som jag är höll på att missa vussen tillbaka igen!
Annars har det rullat på och är faktiskt näjd med insatsen på företagsekonomin idag, skönt när det känns som man förstår!

Veckan hittills har varit helt okej även om jag vart really down inuti, men det får man bara fortsätta fightas med!
Dansen har vart bra och mina fina vänner som alltid gör en så glad!! Älskar!

Jag har dansat både jazz och street nu vilket dår avsluta veckans dans och jag har redan tagit helg i huvudet!
Får se hur mycket skola det blir imorgon för ska både ta prover och åka till Värnamo! Sedan har jag ett antal uppgifter att färdigställa och skicka in, mycket i skolan nu alltså!..

Godnatt på er!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback