Söndag igen

Denna helgen gick visst den också, även om det kändes långtråkigt i fredags!

Igår storstädade jag min våning verkligen så nu riktigt skiner den!
Jag och mamma åkte sedan och fikade med Elin och Helena hos dem och sedan tog vi med oss Elin när jag övningskörde till Burseryd för att titta på Albins adventscup!

Senare träffades vi igen och åkte med moppebilen till och runt i Gislaved där vi mötte andra en stund och åkte till BK, tog en drive in och åkte hem igen och runt i vårt lilla samhälle, älskar Elin och älskar att hon gjorde hela min kväll! Roligaste att skriksjunga till Halo och ta en extra sväng runt för att man missade infarten, bästa!

Nu är det återigen söndag och jag har plugg att ta tag i sedan blir det väl någon träning ikväll, vill redan ha måndag så att nya veckan kan börja!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback