Stockholm

Jag njuter här uppe i huvudstaden! Trots att hela livet pågår hela riden och mitt huvud krockar i små bryr ibland så är jag för det mesta nöjd med tillvaron! Livet är bra konstigt ändå!

Vi har gått, shoppat, gått lite mer, åkt tunnelbana, vart i Spångs och sett inspelningen av Idol som inte alls var som jag trodde, det är en mycket mindre studio än man tror i en industrilokal mitt ute i ingenstans, Spånga! Jag har knappt följt Idol i år men hade lite koll sedan min tråkiga helg förra helgen! ;)
Det var roligt och mysigt iallafall!

Idag har vi gått runt heela dagen, först Mall of Scandinavia som överraskade mig postivt förutom allt folk, helt sjukt men det är väl så en lördag i slutet sv november!
Därefter blev det stan igen och jag älskar Stockholm, så fin och känslan, typ en framtidskänsla!

Imorgon är det söndag och en lång bilresa hem väntar efter lite ärenden till här, bland annat hälsomässan!
Godnatt på er!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback