Tröttast

Jag är något så otroligt fredagstrött ikväll och har varit allmänt trött men också nere hela kvällen, lite bättre nu dock!

Var knappt i skolan idag då min tid i Värnamo flyttades till denna fredagen så jag spenderade en liten stund i Reftele, i Ölmestads personalrum där jag väntade på mamma och så åkte vi till Värnamo! Det gick bra och jag hoppas så mycket på dessa tabletter, dags att öka dosen!
Jag kom tillbaka lagom till engelskan enbart för att jag ville se klart på filmen "Niceville" som vi tittat på där, jag fastnade heeelt! Likaså svenskaboken, två otroliga verk som fångade min uppmärksamhet på olika sätt, galet kul när det är något intressant för en gångs skull!

Jag tog tvåbussen hem och sedan bestod denna fredagen bara av städning och enbart vila! Hade lite abstinens innan och ville verkligen ut och iväg och hitta på något, men det fick bli en hemmakväll och det är lika bra det med tanke på min tankspriddhet och det är alltid härligt att spendera tid med mamma och pappa och framför Idol för en gångs skull!<3

Hoppas ni haft en bra start på helgen!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback