Fredagskänslan

Har ni kollat "utforska" på spotify varje fredag? Det är en riktig överraskning varje gång med nya grymma låtar! Jag fastnade verkligen för denna, grym!!

Det är fredagseftermiddag, snart kväll och jag är så otroligt trött som alltid på fredagseftermiddagar!
Vi skrev matteprov idag och jag kan inte säga att jag var nöjd när jag lämnade in det, den ångesten och paniken över prov är det värsta jag vet och matte som inte är någon favorit direkt, aee det får gå som det går! Allt löser sig till slut!

Inte nog med allt så välte min väska på bussen så alla grejer flög ut på golvet... så härligt när man dessutom har åskådare! Tackar killen framför som hjälpte mig att plocka upp iallafall, hahaha hur komiskt, men men, lite får man väl bjuda på sig själv!

Jag ska städa klart min våning och sen kommer Alma så ska hon få sina presenter och vi ska förmodligen göra smore's!

Älskar fredagar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback