Nya tag

Min vardag får på löpande band känns det som så att det var måndag kändes inte jättehårt, det var bara att kliva upp utan att känna efter ;)

Dock var jag trött, det var jag och tröttare på tillvaron blir man när man i skolan klockan 8.15 upptäcker att första lektionen som var natur, är inställd! Kul att se sådär när man nyss kommit till skolan, men det drog inte ner dagen utan den flöt på rätt bra ändå även om småsaker kan ta en till så djupa små dippar, men då får man bara tänka att man överlever även dem. Insåg nyss att det är en väldigt lugn vecka rent pluggmässigt vilket är skönt! 
Ett tyskaprov att beta av bara sen är det inte mycket, en dag går väck för UF-mässa med och det är bara roligt!

Efter en rätt jobbig bussresa hem tog jag mig till Åtteråsskolan för et Bamsegympapass med alla barnen som alltid för mig gladare! Så härliga!<3
Direkt efter gick jag ner till träningslokalen för att bränna av ett spinningpass och nu känner jag mig så nöjd nyduschad och utmattad i sängen, en oerhört bra känsla!

Är redo för resten av veckan och längtar redan till helg! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback