Det går

Denna bild publicerade Blondinbella på sin instagram imorse och jag screenade direkt, lever för detta varje dag! 


Det finns något i det där med att den enda man har kvar i slutändan är sig själv så att vara sin egen bästavän är ett måste, även om det genom alla år känts så omöjligt!
Att lita på sin egen förmåga är ju allt, vad vore man utan sin egen tillit till att man kan? 

Sen det där med att allt går om man vill, ja men javisst! Denna dagen gick ihop sig på något sätt- skola som bara flör på utan att jag hakade upp mig på något, det brukar gå bäst då! 
Jag blev upphämtad av mamma efter skolan så skjutsade hon mig till min första körlektion!! Se där vad roligt och lite nervöst men det gick förvånansvärt bra och jag är såå taggad på detta körkort, galet! 
Direkt efter det kördes det i ilfart till Bamsegympan, för att dörst hämta upp en nyckel, och ha gympan med en man mindre dock med en insats! Det gick så bra trots omständigheter o h jag orkade till och med ett spinningpass ikväll så nu är min kropp helt utslagen! Mamma har präntat in lite engelskaglosor och juridik i huvudet på mig med så det var väl rätt bra, det blir rätt bra när man tar tag i saker och får dem gjorda! 

Just nu har jag siktet inställt på att få denna månaden och kommande att bli så bra som möjligt trots det hektiska, men det är trots allt min vardag som håller mig på banan, vad vore jag ens utan min lilla dagliga stress till skolbussar och träningar? ;) Allt går om man vill!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback