Isaberg

Helgen kom på något sätt till slut trots att tiden gick sakta och humöret var nere och även fredagen gick! Känner lite hur jag går på automatik i veckorna, det blir lite som det blir och det är väl egentligen skönt också då man inte tänker för mycket! Att jag ökat tablettdosen för min hy denna veckan har gjort att jag blivit så trött i hela kroppen, varenda träningspass och vissa dagar känns som jag blivit helt överkörd, är torrare än någonsin pch tunn i huden, usch men snart är det över! 

 
Vi var ju förresten på UF-mässa på Elmia i Jönköping på torsdagen och alltså jag blev så inspirerad av en föreläsning där, galet vad man fick hopp om allt möjligt ett tag där hehe! Handlade om hur alla kan ta sig dit man vill om man bara kämpar för det, hur man kan utvecklas från ingening och hur ca allt är möjligt om man bara vill! 
Den var riktigt bra iallafall och höjde upp dagen för själva mässan var nog bättre förra året tycker jag! 

Efter skolan på fredagen var det dags för första jobbpasset på ett nytt helgjobb- Isaberg! Det var kvällsåkning och jag stod i ett antal timmar vid knappliften som går till toppen! Många nya ansikten träffade jag på och glada miner trots det halvbra vädret! Jag frös en del men hade mycket och bra sällskap så det gick bara bra! 

Man klarar allt hörrni, det bara att ge sig in i det! 
Gårdagen bestod av en tur till Gislaved och jag övningskörde! Där var jag och mamma på Lindex en sväng som hade fått in mycket nytt faktiskt! Körde även hem och började sedan städa upp rejält på min våning vilket behövdes! 

Jag och Alma kollade Mello på kvällen och drog sedan ut en sväng. Så skönt då jag knappt varit utanför dörren igår! 
Idag ska väl någon träning hinnas med, samt lite plugg och sedan ska jag träffa Maja, Jonna och Annie hos Annie för lite mys! Det kan behövas denna stormiga söndag- det skulle ju snöa sen med eller? Halvkul alltså.. och jag längtar så mycket utomlands och till solen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback