Utslagen

Jag är så trött så det finns inte, ändå har jag lite jag måste ha gjort innan denna dagen är slut så får sätta fart men snart ska jag få krypa ner under täcket!<3


Lördag bestod av en övningskörrunda för att titta på Albins match på IP och därefter en sväng runt sjön i Arnåshomm, för huur fint var inte vädret??! Jag speang en runda i skymningen och därefter spenderades kvällen med Maja och Annie hemma hos Maja där vi kollade Mello, doppade frukt i choklad, skrattade och myste, sånt där välbehövligt!  

Jag fick dock dra hem rätt tidigt för idag var det dags för nästa jobbpass, det bar upp redan klockan sju för att vara på Isaberg vid åtta! Därefter har jag stårt i Dalliftarna i säkert åtta timmar i solsken så trött som bara den är jag, helt utslagen! Sol i ansiktet känner jag att jag fått för vilken fin dag det blev även idag! Det är något visst med att le mot slla skidåkare och vara en del av deras dag, så mysigt! Även om jag i sista kvarten tyckte att de kunde skippa sina sista åk så dagen var slut! ;) Vet ni hur galet kul det är att åka snöscooter förresten?!!
Hoppas ni haft en fin helg och söndag!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback