Första luciat

Skriv inläggstext 

11 december och årets första luciatåg har gåtts! Det gick så himla bra tycker jag och alla tjejerna är såå fina och bra, tacksam!<3


Lördagen bestod av att titta p SKAM hela förmiddaen och ja jag är lika fast som alla andra som börjat titta på det också är! Den är så rå och naken att man bara vill se mer och mer, väldigt verklighetsbaserad! Norska är ett väldigt roligt språk förresten och nu ska jag bara vänta till tisdag då säsong två med svensk text kommer ut! 
Älskar!

Jag kom hem vid ett nångång igår, efter stt ha vart ute och hso mig en sväng med Alma! Då ställde jag klockan på halv åtta för att som sagt genomföra första luciatåget i Pingstkyrkan. Klockan tre kom lilla mysiga släkten på besök hit för att fira pappa lite med adventsfika och kladdkaka, det var inte att klaga på!

Jag har försökt plugga lite nu men vet ni, är så trött på skolan men nu är detbara en hel vecka kvar och jag börjar se målet för denna termin och hela detta år!?!? Helt galet, helt sick att 2016 har 3 veckor kvar!
Hoppas ni haft en bra helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback