Grattis pappa!

Fyra blandade bilder från helgen ser ni här över!
Fredagen bjöd på födelsedagsfest som Lisa, Emma och Sara ordnat vilket skulle bli riktigt kul fram till mina kläder inte kom hem i tid, samt att den där taggade känslan försvann ju mer det närmade sig, men det var kul att träffa folk och jag grattar mina kusiner Elin och Lisa ännu en gång! Ni är mina två favoriter, älskar er!

I lördags träffade jag Alma på kvällen och sedan slutade det med lite folk hos Alma vilket blev lagom en trött lördag!
Det är ju galet att det redan är 5 december och idag faktiskt min pappas födelsedag, så grattis världens bästa!<3

Jag måste också nämna hur mycket jag älskar årets julkalender, verkligen så mysig och det första jag kollar på morgonen nu! ;)
Jag behöver jullov nu, men lite till får vi väl orka!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback