Luciadagen 13 december

Skriv inläggstext 

Dagenhar verkligen gått i ett vilket resulterar i en otroligt trött Emma men som är så nöjd med dagen, det blev så bra!!


Båda framträdandena gick över förväntan och jag kom verkligen in i stämning på sista, framför en fullsatt kyrka! 
Alla tjejerna är jag så glad över, alla är så fina och så bra på<3
Måste ge cred till pianisten och hela vår ledare i Svenska kyrkan, Rebecka, utan henne hade vi inte kommit långt! Hoppas det här med Smålandsstenar lucia växer nu då för det är ett så fint koncept!

Jag och min familj och farfar var kvar och åt gröt efteråt och fick även där en liten present! 

Nu ska jag sova in onsdagen och säga hejdå till årets lucia, alltid lika härligt att fira denna så väldigt fina tradition, det här med lucia! 
Jag måste dessutom läsa lite om celldelning till imorgon, men i huvudet har jag redan jullov! Godnatt hjärtan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback